HONDA GX 390 T2-QB-E1-OH
Κινητήρας Βενζίνης με Σφήνα και Μίζα 11.7Hp / 389cc
Ο κινητήρας GX 390 είναι κατάλληλος για μια ευρεία γκάμα εφαρμογών επίπονης χρήσης, όπως στα δομικά μηχανήματα, τα πηδάλια, τις γεννήτριες, τους συγκολλητές, τις αντλίες και άλλες βιομηχανικές εφαρμογές.
Πλεονεκτήματα
Ο σχεδιασμός OHV ενισχύει την απόδοση του κινητήρα.
Ο μεταβλητός χρονισμός ανάφλεξης (ψηφιακός CDI) έχει ως αποτέλεσμα την υψηλή απόδοση ισχύος, τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εξαιρετική μείωση εκπομπών καυσαερίων.
Εύκολη εκκίνηση με σύστημα αυτόματης αποσυμπίεσης και λαβή εκκίνησης με μαλακό υλικό.
Υλικά υψηλής ποιότητας και ειδικά κατασκευασμένα εξαρτήματα που εξασφαλίζουν αξιόπιστη και μακροχρόνια χρήση.
Πληρεί την πιο αυστηρή περιβαλλοντική νομοθεσία στον κόσμο.
Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και λαδιού.
Μειωμένα επίπεδα κραδασμών και θορύβου.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Σύστημα εκκίνησης: Ηλεκτρική Εκκίνηση / Σχοινί αυτόματης επαναφοράς
Χωρητικότητα κινητήρα σε λάδι: 1,1 L
Κυβισμός: 389 cm³
Αριθμός κυλίνδρων: 1
Εκκεντροφόρος / Βαλβίδες: Επικεφαλής βαλβίδες (OHV)
Μέγιστη καθαρή ισχύς: 11,7 hp (8,7 kW) @ 3600 rpm
Μέγιστη καθαρή ροπή: 2,7 kgfm (26,5 Nm) @ 2500 rpm
Τύπος άξονα: Σφήνα
Διάμετρος άξονα: 25,40 mm (1”)
Καύσιμο: Αμόλυβδη βενζίνη
Κατανάλωση καυσίμου σε φορτίο: 3,5 L/hr @ 3600rpm
Τύπος φίλτρου αέρος: Σε λάδι ( τύπου Oil Bath)
Προστασία χαμηλης στάθμης λαδιού: -
Καθαρό βάρος: 31,7 kg
Διαστάσεις (MxΠxΥ): 406x460x448 mm
Διακόπτης ON-OFF: Όχι
Ιδιαιτερότητες: Πηνίο Φόρτισης 1Α